viernes, 16 de marzo de 2012

SA QUARTERADA REGALADA 


 Conversació telefònica entre Don Bartomeu
 i el molt Honorable Mateu 


 Tiroriro tiroriro tiroriro riiiiiiiiii…..
 Tiroriro tiroriro tiroriro riiiiiiiiii…..


 _ L’amo en Tolo, com anam?


 _ I començ a passar fam. 


 _ Vols dir que no et va bé 


    venent alcohol de garrafa? 


 _ Quina mala llet que té,

    això seria una estafa.


 _ Idò que voldrà don Tomeu?


 _ No rés que no sia meu


 _ Rebetua, no tenc tot lo dia! 


 _ Senyor batle és que jo voldria …


 _ Ho digui d’una puta vegada!


 _ Saber quina és sa quarterada!


 _ No entenc el que em demana.  


 _ Aquella que prest feran urbana


   quan no hi haurà puesto a Ciutat,


   llavors jo vos donaré la meitat 


   si es potecari vos ho demana .


 _ Calla, calla, que ho ets d’animalot! 


 _ Jo només som un bon al.lot.


 _ I si tenim pinxat es tele fono?


 _ Idò mos veurem a Son Bono


 _ Ves i amaga’t darrera un alabastro


    no fos cosa mos plegàs en Castro.


 _ Rellans, bona la m’has dita,


    aquest no mos deixarà posar una fita!




 Valentí Valent i Valls                                 Es Mascle Ros

2 comentarios:

  1. Es tronxant... en voler en pots fer més. Jo també m'he posat per fer feines i prest t'enviaré qualque cosa

    ResponderEliminar
  2. Tronxant serà que sia vera lo que dius. Sofía Mejuto també m'ha promés article per la setmana que ve, ja veurem si va de veres. Besos, cosset.

    ResponderEliminar