viernes, 11 de mayo de 2012


Si senyor: això és bauxa

 

Aquesta segona setmana de maig no te desperdici. Les notícies politiques i sobre tot les econòmiques amb la intervenció de l’Estat a Bankia m’han deixat sense paraules i... No vull llevar protagonisme al fundador d’aquest blog amb la qual cosa me dedicaré a parlar d’assumptes més trivials.

El dimarts me vaig aixecar amb la notícia que Andrej Pélic (model androgin) desfilarà de nóvia a la Barcelona Bridal Week (moda nupcial) per la marca Rosa Clarà. Aleshores la meva imaginació es va deixar dur pels esdeveniments polítics i sense voler me vaig imaginar als nostres polítics disfressats de lo que no són. El nostre honorable President, d’ecologista amb una samarreta verda, pantalons ¾ i una motxila protegint la fauna i flora del Trenc. La Consellera de sanitat, d’agricultora en un d’aquests horts urbans intentant concienciar a la població de cultivar les herbes medicinals tradicionals, ja que d’aquesta manera no caldria cap tipus d’impostos al medicament i així els nostres venerables pensionistes no haurien de patir cap mena de restrinccions. Finalment no vaig poder resistir la temptació d’imaginar al responsable d’Educació  de graffitero, pintant tota casta de símbols, lletres (tot amb llenguatge de twittero) i dibuixos intentant trasmetre el missatge de que la cultura i l’educació ja  no es faran a les escoles sino al carrer..


El dimecres vaig començar el diari per les pàgines del final, exactament per la programació de la tele (vos vull recordar que encara no hi ha director i per tant no han depurat a cap periodista díscol). A la 1 passaven Me enamoré de una bruja. Sense voler  canviava els protagonistes: a James Stewar pel Conseller de Turisme i a Kim Novak per la seva al·lota. Segur que molts votants del PP varen pensar “Quina bruixota... sempre passa el mateix quan un s’enamora!”. Ja que m’he posat cinèfila culta aniré al teatre Catalina Valls a veure “Kika”. L’arxiu del So i la imatge ha organitzat un homenatge a Rossy de Palma. Visca la cultura de la nostra terra.

El dijous la sorpresa va ser donar-me conta de la meva ignorància en el cas Palma Arena. Fins ara pensava que Urdangarín i D. Torres eren els protagonistes de tota aquesta història. No!!!!!  És la model que va denunciar a un príncep saudí per violació (Eivissa). Ara es vol personar contra el Duc de Palma i suposo que anirà conjuntament amb l’assossiació Manos Limpias .


Avui divendres he decidit no obrir el diari , me tornaré una indignada i recobraré el meu estat natural: “ andrògina mental”




I. Pomar                                                        Es Mascle Ros
Principio del formulario

No hay comentarios:

Publicar un comentario